Esperanza MK etapil Bulgaarias 2023

30.märtsil alustasime teekonda enda esimesele MK etapile Bulaarias. Hommik algas varakult, kuna lennuk Varssavisse väljus juba 05:45.

Umbes 15.00 jõudsime Bulgaariasse ning sõitsime oma hotelli. Hiljem läksime lähedal asuvasse Ring Mall’i kus oli meil üpris palju aega omapead ringi käia.

Juba järgmisel päeval pidime end valmis panema kohtunikekatseks, mille sooritasime kella viie paiku. Peale katset tuli üks kohtunikest meie juurde ja aitas meil parandada mõningaid vigu, mis kavakoostamisel oli tehtud. Hiljem hotelli jõudes sõime ühe maitsva õhtusöögi ja suundusime treenerite juurde meie katset ülevaatama ja vigu parandama. Koos vaatasime ja analüüsisime igatühte.

Järgmisel päeval, 1.aprillil oli esimene võistluspäev. Võistlused toimusid uhiuues spordikompleksis, mis nägi välja väga võimas. Kahjuks peale katset, saime kurva teate, et finaalist jäime väga napilt välja kuid kõik mis ei tapa teeb tugevamaks ja juba järgmine päev elasime kaasa teistele rühmadele ja saime ka ise esineda. Jällegi vaatasime oma vead üle koos treeneritega ja aurtasime mida on vaja arendada, parandada ning treenida.

Hiljem, samal päeval käisime ka Sofias ekskursioonil ja avastasime linna.

Viimasel päeval käisime ühes teises kaubanduskeskuses.

Reisi jooksul pidime üpris palju sõitma taksodega, mis oli suur väljakutse kuna enamasti taksojuhid vene ega inglise keelt ei rääkinud.

4. aprillil jõudsime öösel kell 2 Eestisse ja meid võtsid vastu soojade tervitustega meie vanemad.

Kokkuvõteks oli reis väga huvitav, saime nii nutta kui naerda, vaadata maailma parimad rühmi platsi peal endast kõike andmas ja õppisime sellest kogemusest.