ESTELLE rühm Soomes 14.-15.03.2024

Estelle, ESPOO CUPil 14-15.03.2024

Pre-Junior rühm Estelle osales  14-15.03. 2024 Soomes, Espoos toimuval B kategooria rühmvõimlemise võistlusel ESPOO CUP.

Tegemist oli Estelle 3. välisvõistlusega Soomes ja vast ühe meeldejäävaimaga.

13.03 õhtul saabusime Helsingisse ilmselt viimaste võimlejatena, sest meile vastu tulnud buss oli vaid meie päralt. Nii saime õhtul hilja, 22.00, kiiresti hotelli. Ööbisime Tapiola Garden Hotellis.

14.03 nautisime hommikusööki ja pärast seda jalutasime Tapiola Spordikeskusesse, kuhu oli hotellist umbes 20 min jalutada.

Sooritasime oma eelvõistluse katse. Kahjuks edasi finaali ei pääsenud, olime eelvõistluste neljandad ja kuna Eestist oli selles võistlusklassis 4 võistkonda, kes kõik üsna sarnase tasemega, siis edasi finaali, pääses neist 2. Tore, et Eestis on rühmvõimlemine nii kõrgel tasemel. Seekord võistlus meie jaoks aga lõppes. Saime võimaluse osaleda õhtul OVO peatreeneri meistriklassi trennis ja olla pingevabalt omakeskis.

Ükski reis ei ole täiuslik kui ei saa külastada kohaliku ostukeskust, milleks seekord oli Ainoa keskus. Kaubanduskeskus oli kenasti hotelli kõrval ja spordikeskusest sõitsime sinna metrooga (mõnele meist oli see esimene kogemus).

15.03 Oli teistele finaali päev, meile aga pingevaba päev ja saime teistele kaasa elada. Küll aga elasime öösel üle elamuse, mis enamikule meist täiesti enneolematu kogemus. Nimelt hakkas hotellis öösel tööle tulekahjusignalisatsioon ja kogu hotell evakueerus õue otse voodist. Õnneks oli tegu valehäirega, meie saime aga nn. õppuse osaliseks, mis ilmselt kunagi ei unune. Nii mõnelegi jäi meelde, et soojad riided tuleb kaasa haarata ja sokkis ei maksa õue tormata...

Autasustamisel kutsuti välja ka meid, oleme tänulikud meelespidamise eest.

Sadamasse saime sõita taas privaatses bussis ja pärast seda viimased reisi 2 tundi juba koduse Tallinki pardal.